16. април 2020.

ЖИВЕО САМ У РИМУ




ЗОРАН М. МАНДИЋ

ЖИВЕО САМ У РИМУ
(Из необјављене збирке путописа)

Док сам господње 1977.
Служио војни рок
У редовима
Ратне морнарице СФРЈ
У Пули истарској
Осећао сам да живим
У Риму
То осећање било је
Обликовано
Да не кажем
Дизајнирано
Пре подне у лику
Пулске арене а
Поподне римског
Колосеума
Често те године нисам
Знао где сам
У ком делу медитеранско
Јадранске
Географије
У Риму у коме никада
Нисам био а
Као да сам живео у њему
Док сам служио војни рок
У Пули
Како рекох и записах
На простору ове важне
Сасвим моје
Путописне песме
Све су то привиди
Сањарења и пусте жеље
Пустаре као оне у Банату
И да не заборавим
Војнички или морнарички
Живот у Пули
Улепшало ми је седење
У ресторану Мате Парлова
Узданице и великана
Југословенског и светског бокса
У ресторану у коме се
У Истри јео најбољи роштиљ и
Најбољи ајвар
Љути или благи
По гостинском избору


После четрдесет и три године (1977 – 2020)
једног сасвим издвојеног личног сећања

Нема коментара:

Постави коментар