15. октобар 2019.

КАКО САМ СЕ ДОГОВОРИО СА МАМОМ ДА МЕ РОДИ




ЗОРАН М. МАНДИЋ

КАКО САМ СЕ ДОГОВОРИО

СА МАМОМ ДА МЕ РОДИ

Кад већ размишљам о
Рођењу и настајању
Морао сам ово да
Напишем
Да би на том путовању
Мисли
Рекао
Песма нема дефиницију
Она није провера
Ни избеглица
Која се преко ње
Ушуњала у њену идеју
Она не може настати
Родити се
Додирима пипака рутине
Нити посредством
Фројдових и Ничеових
Белешки
Она је за истинског писца
Осећај сигурности а
Који је према мишљењу
Каироса
Бога среће
Најпримамљивији осећај
Поготово у свету
У коме живимо с
Интернетом и неопходношћу
Осећања по коме је
Најважније остварити
Резултат(е)
На овом путовању сетио сам се
Дивне реченице коју је у
Форми питања изговорио
Један дечак по имену Филип
Песниче да ли знаш
Како сам се договорио са мамом
Да ме роди
Дивно
Зар не
Питање
Читаоче


Петак 11. октобра господње 2019.

Нема коментара:

Постави коментар