2. октобар 2019.

ДОК САМ ПИСАО ПЕСМЕ



ЗОРАН М. МАНДИЋ

ДОК САМ ПИСАО ПЕСМЕ

Док сам писао песме
Знао сам како ћу их
Изговарати у будућности
Највише
Онако како се мојим гласом
Сунце обраћа цвету
Из страха од пега и опекотина
На његовој боји
Док сам писао песме
Знао сам да на овом свету
Нико и ништа није без разлога
Знао сам да се не треба много
Окретати и гледати у прошлост
Зато што само будућност
Може да се контролише
Знао сам да не треба превише
Писати о грешкама и
Пропуштеним приликама
Па и о опектинама
Како сам с почетка мог
Песничког опуса крстио
Управо с тим именом једну
Моју песмозбирку
Опекотина
Када сам писао песме
Увек сам добро предосећао
Да оне у будућности имају некакав
Какав такав изглед за преживљавање
За добијање куће или стана с погледом на
Дунав
Мораву
Калиманку или
Врлу
И све то с отвореног прозора
Кроз који нам је мајка јављала у
Детињству да је ручак готов и да
Можемо сести за сто

25. септембра господње 2019

Фотографја настала господње 2007 за време снимања емисије о Апатину у оквиру серијала РТ Војводине - ВАРОШАРИЈЕ. На слици Зоран М. Мандић, који је написао сценарио за исту емицију, - први с десна за столом.

Нема коментара:

Постави коментар