9. октобар 2019.

СВЕ ВИШЕ САМ У СЕБИ




ЗОРАН М. МАНДИЋ

СВЕ ВИШЕ САМ У СЕБИ

Знам
Све више сам у себи
Иза непровидне завесе
Осећам то у дисању и
Куцању мог мајушног срца
И не мислим да не знам
Када ће оно стати
Али тај датум је
Сасвим интимни податак
Који не подноси чачкања и
Чепркања  прстију са стране
Поготово од радозналих
Прљаваца
У себи могу све
Осим да икад више не
Пожелим  да пишем дневник
И да прошлост попут
Брашна и шећера
Трпам у његове џакове
Никада ми није било до оног
Што је било или што ће бити
Када је све то заједно
Много мање важно од овог
Што је сада
Под Сунцем
Што се дешава и тече
Извире из мене и
Увире у мене
Тешко је бити у себи
Међу толико различито
Мотивисаних сласти и страсти
Са правим и кривим и огледалима
Која се нажалост брзо (ис)прљају
А вода баш све не може и неће да
Опере


3. октобра господње 2019.

Нема коментара:

Постави коментар