24. април 2019.

ЉУБОМОРА ДРУГИ ПУТ У ЖИВОТУ МОЈИХ ПЕСАМА И МАЛИХ НАСЛОВА




ЗОРАН М. МАНДИЋ

ЉУБОМОРА ДРУГИ ПУТ

У ЖИВОТУ МОЈИХ ПЕСАМА

И МАЛИХ НАСЛОВА

Нисам љубоморан
Мислим да сам чак успео
Да добијем тај веома
Незгодан рат
А вероватно ни
Љубомора није љубоморна
На мене
Јер изгледа да смо ми
Два сасвим различита
Можд и посебна света
Као два пола
Земаљска и рајска
Па због тога не морамо
Окретати нишане на нашим
Дугим цевима
Једне наспрам других
Као у Вијетнаму или
У оном антологијском
Каубојском двобоју
Тачно у подне
Са Џон Вејном
И гледаоцима у летњој башти
Апатинског биоскопа Искра
У прошлом веку и прошлом
Миленијуму
Када сам био основац
Без оца и покушаја да пишем
Песме
Морам да признам
Да сам пажљиво прочитао
Колико се Сигмунд Фројд
Опширно бавио појмом и
Појмоматиком
Љубоморе
Као процеса и стања
Реакције и реаговања
И све то на танкој линији
Између одбране и самоодбране
Али ни Фројду није успело
Да ме одговори
Да сваки пут када би ми долазио
У посету
У улицу Матије Губца 3
Позовем и Љубомору да
Присуствује том истом
Сусрету


На свету недељу 21. априла господње 2019.


Нема коментара:

Постави коментар