26. април 2019.

КО ЈЕ ХОРХЕ КОЛУМБОВ ПИСАЦ




ЗОРАН М. МАНДИЋ

КО ЈЕ ХОРХЕ КОЛУМБОВ ПИСАЦ

Не знам
Да ли сам икада пожелео
Да ме памте као
Кристофера Колумба
Коме ипак никада није
Пошло за руком да постане
Амер
Или да ме памте
Као његовог писца
Хорхеа
Да ли Исакса
Не знам
Иако о Исаксу само знам
Да је имао име Хорхе као
Мистериозни слепац и
Највеће књижевно памтило
У историји света
После Александра Великог и
Цара Душана Силног
Хорхе Луис Борхес
А за све остало било ми је
Потребно да се данас
Обавестим код Википедије
Ако ми није пао интернет
Не знам ни колико је
Хорхе Искас знао о
Египатском божанству
Септу
С тим што се не бих упуштао
У истраживања
Колико о мени знају моји
Читаоци
Поготово што је моја поезија
У стању да ме превари и
Навуче на танки лед


21. априла господње 2019.

Нема коментара:

Постави коментар