15. јануар 2020.

ПОНАВЉАЊЕ ПЕСМЕ


ЗОРАН М. МАНДИЋ

ПОНАВЉАЊЕ ПЕСМЕ

Сваки пут када
Осетим да сам
Поновио неку своју
Песму
Утрну ми
Драматично прсти
На руци с којом сам
То учинио
А на лицу
Изнад
С исте стране руке
С којом написах то
Понављање
Заигра ми пророчко
Око
А Бога ми неретко се
Тада из чиста мира
Угризох за језик
Патећи тај бол
Док  сву ту трауму
Не сварим
У бурагу списатељске
Радионице
У којој се као сада
Дадох  у додатна
Премишљања о томе
Колико  понављање песме
Изнутра и споља
Личи на размицање зидова
Карактера и дизајна жанра
На превођење декоративности
Фигуративних токова у
Апстрактне шокове
У деперсонализацију интиме
На чијим границама песма
Од првих отисака својих стопа
Корача и
Стражари као војник
Полицајац и цариник
И не да се одлучно
Нејезику  да
Управља с њом


На другу Свету недељу господње 2020.

Нема коментара:

Постави коментар