19. јун 2018.

КОНСТРУКТИВНА ПЕСМА




















ЗОРАН М. МАНДИЋ

КОНСТРУКТИВНА ПЕСМА

Док ме прогоне дивим се хартији (папиру)
забадам нос у (не)лакиране ладице песме (текста)
загледан у непремостиву линију истине (мира) и
знам да радим све у име неодређености (места)
не могу да ме збуне јефтине одмазде (експлозив)
подметнут у земљишту не-обрађиваном (без киша) и
тврдим да сам само овакав без запете (див) јер ето
панталоне ми солидно стоје (и то без каиша)
знам да су судбе дело између наказа и приказа (беда)
то сам наследио у хормоналним поремећајима
изнуђивања мозга (природе) и
ниједан да каже да је стигао (до реда)
себичним говором ватре у флегматичној заблуди (вода)
ДОК СИ ОПКОРАЧЕН ПЕСМОМ СВЕ ДРУГО НИЈЕ ТАЈНА (ИЗУЗЕТАК)
и не може тек тако да те неки представник живота (ради)
мода да уместо доказа испалиш себи у главу метак (         )
из никакве истине (ни онда) не може чистог да те извади (       )
Песма је симбол стравичне игре (и за децу) на граници привиђења (        )
Играш се сваким даном до седам
И кад ми охоло неко каже довиђења
Ја се тек онда смирим и смирено одговорим – не дам


Објављено у часопису ПОЉА у броју 371-372/ јануар-фебруар 1990. у Новом Саду

Нема коментара:

Постави коментар