14. новембар 2017.

ОДБРАНА ИЗБОРА


Зоран М. Мандић, Јован Зивлак и академик Никола Милошевић некада у Београду



ЗОРАН М. МАНДИЋ

ОДБРАНА ИЗБОРА

Знам како бих поново
На којој станици сачекао воз
Укрцао се 
Махао кроз прозор
Онима који ме нису испратили
Који ме никад неће дочекати
Знам да не смем поново
Погрешити
Јер како онда да одбраним
Избор
Како да се истргнем из загрљаја
Омче од промашаја
Како да се преправим
Када то не иде на брзину
Када не могу сам себе да
Усмртим и оживим
Како да сачувам кофер са оделом
У које треба да ме обуче мртвозорник
И колико те речи како у нашем језику
Јесам ли спреман пита ме публика
Која нема примедби на себе
Да ли сам спреман питам се и ја
Док улећем у тај Харонов воз
Спреман и неспреман
Неспреман и спреман
Боже ко ме је то послао
На поправни испит

Из одбране избора

Нема коментара:

Постави коментар