17. јун 2018.

ЗАШТО САМ ПРЕСТАО ДА САЊАМ



ЗОРАН М. МАНДИЋ

ЗАШТО САМ ПРЕСТАО ДА САЊАМ

Све се догодило одједном
Као потера када ти бане у дом
Као питање које ћеш поставити
Себи самом
Зашто сам престао да сањам
И то  усред сна
Када се врата топлог дома закључавају
Да се дом не исхлади
Да не одлепршају гладне птице
Које је наша мајка призивала
Учећи их да памте да једу у нашој кући
Треба научити и то говорила је
Наша мајка да
Сваки престанак личи на тајну
Дубоко приковану за своје дно
А тајна није место избављења ни
Лука мира ни
Молитва ни
Место сонета
Ако се једног божијег дана сетим
Зашто сам престао да сањам
Отворићу широм врата и све прозоре
На нашем топлом дому да
У њега улепршају гладне птице
Које је мајка учила да једу
У нашој кући као у њиховом дому
А нама деци казивала  да је
Сањати као и волети и да то
Никада не престаје
Како онда да
Исправим наслов овој песми када сам

У њу радосно улепршао

Нема коментара:

Постави коментар