2. октобар 2018.

"SREBRNA VRATA" - Branislav Kupusinac


                                      Tekst je objavljen u književnom časopisu POLJA Centra za kulturu Novi Sad.

NAPOMENA

Žao mi je što je zbog pohare, ili bestijalne pljačke, depoa, koji sam koristio, a iz kog su nedavno odnete na hiljade, godinama brižno sakupljanih: knjiga iz književnosti, filozofije, umetnosti,iatorije i nauke, i onih sa posvetama, posebno antologija, pisama, mojih neobjavljenih rukopisa, dnevnika, adresara, raznih predmeta, uspomena sa putovanja, beleških i dragocenih podataka sačuvanih sa stranica brojnih književnih, novinskih, radijskih i televizijskih srpskih, jugoslovenskih i inostranih glasila, a među kojima se nalazila i knjga BIBLIOGRAFIJA novosadskog književnog časopisa POLJA u kojem sam godinama i decenijama aktivno sarađivao i objavljivao svoje tekstove kao pesnik, esejista i književni kritičar - nisam bio u mogućnosti da za moj BLOG ZMM, u potpunosti opremim i ovaj tekst kako bih ga sačuvao od zaborava i sličnih budućih, ne daj Bože nikom, nasrta, uzurpacija, provala, propasti i krađa. Ali, daće Bog,  da se ta nepravda ispravi i sve vrati na svoje mesto.

Нема коментара:

Постави коментар