5. јануар 2019.

МОЈ БРАТ ЈЕ НА СЛУЖБЕНОМ ПУТУ





















ЗОРАН М. МАНДИЋ


МОЈ БРАТ ЈЕ НА СЛУЖБЕНОМ ПУТУ

(ХИМНА РАДОСТИ ЧЕКАЊА)

Мој брат
ДУШАН
Као да је на тренутак
Јутрос изашао да
Нешто донсесе са пијаце
А ево већ је започела и
Дванеста година
Како је отишао на службени
Пут
И шта сам могао друго
Него да његовом унуку Андреју
Однесем новогодињи пакетић
И у њему све оно што ми је лично
Он преко небеског телефона
Издиктирао да набавим и ставим
У њега као у какву чаробну кутију
Шта ми преостаје
Осим да чекам с пуним уверењем
Да ће ме можда већ сутра
У сам освит зоре назвати на број мог
Земаљског мобилног тачскрин телефона
Назвати
Закуцати на врата
Да заједно потражимо његовог Андреја
А онда да седнемo на пиво
У некој од кафана у којима смо то
Редовно чинили
Пре његовог одласка на
Службени пут
Боже како се исплати радост
Чекања


Песма с почетка господње 2019.

Нема коментара:

Постави коментар