17. мај 2019.

ЈА ИМАМ СВОЈУ ПЕСМУ (О крику и његовој потреби)



ЗОРАН М. МАНДИЋ

ЈА ИМАМ СВОЈУ ПЕСМУ
(О крику и његовој потреби)

                Ја имам своју песму, као што моја песма има своју – ПОЕЗИЈУ. Мене! Своју матичну луку. У коју упловљава. И из које испловљава у: чамцима, глисерима и јахтама – МАТЕРЊЕГ ЈЕЗИКА.
                Моја песма осмишљена је као комбинација – РАДИОНИЦЕ, ЛАБОРАТОРИЈЕ И ИНСТИТУТА у коме не раде мр и др повлашћени писци да би, само, поваздан бројали, пребројавали и разврставали – ВРСТЕ РЕЧИ.
                Ех, када би они то стварно радили, а, не заносили се својим можданим и Паркисоновим ударима. И – ОПСЕСИВНИМ ПОРЕМЕЋАЈИМА.
И, да поновим – ЕХ; КАДА БИ ОНИ ТО СТВАРНО РАДИЛИ. А – НЕ КОМПЈУТЕРИ УМЕСТО ЊИХ. Па, да онда размислим о сврси ове – ИСПОВЕСТИ. О, припадништву, имању и немању сопствене – ПЕСМЕ. О, себи и другима. О, крику – „ЈА ИМАМ СВОЈУ ПЕСМУ“. И, о – ИСКАЗИВАЊУ ЊЕГОВЕ ПОТРЕБЕ. На овај – ДРУГИ НАЧИН.
                Можда бих онда – МОГАО У „ПЕНЗИЈУ“. Пре истека – ЖИВОТНОГ РОКА НА ОДРЕЂЕНО ВРЕМЕ.
Можда – ЗАР НЕ?


Уочи наступања друге половине маја

господње 2019.





Нема коментара:

Постави коментар