21. мај 2019.

КУЋА ЗНАЊА


                                              Свети Георгије, рад Уроша Предића

                                                 

ЗОРАН М. МАНДИЋ

КУЋА ЗНАЊА

Наспрам
Куће знања
У којој вековима
А Бога ми и
Миленијумима
Живи мој стариј брат
Душан
Он Душан и
Наша мајка Драгиња
Саградили су
Кућу незнања
За мене
Да се уселим у њу
И живим у њој
Како би је описао
Изван и изнутра
Од тавана
До подрума
Од подрума
До лагума и тунела
Које је мој брат Душан
Предвидео и официрски
Пројектовао
Као безбедносне излазе
За одступницу
И премештање у
Сигурну кућу
На непознатој адреси
За коју су једино знали
Мој брат Душан и
Наша мајка Драгиња
Дуго нисам знао да је
Кућа нзнања која је
Саграђена за мене и
Мој таленат
У ствари била она фамозна
Сигурна кућа у којој сам
Могао да завршим све задате
Описе

ПРИСЕЋАЊЕ
Много касније, након настанка овог песмотворног текста, случајно сам, и то у сну, сазнао – да је мој брат Душан вешто пројектовао КУЋУ НЕЗНАЊА. И то на начин да она истовремено буде и СИГУРНА КУЋА - за случај да крене међународна потера за мојим талентом. И за мојим есејморфним лиурским описима - „изваница“ и „унутрица“.


На Светог Георгија или Светог Ђорђа, господње 2019.

Нема коментара:

Постави коментар