16. март 2019.

КАКО САМ ДОШАО И ОТИШАО



ЗОРАН М. МАНДИЋ

КАКО САМ ДОШАО И ОТИШАО

Како сам дошао
Тако ћу се и вратити
Сам
Без оног
Као
Без сећања с почетка
Доласка
Без памћења слика и
Распореда звезда
На повратку
Тако је то увек сваком
Када се потроши своје
Време
А додатно не постоји
Јер живот није
Фудбалска утакмица
Нити може да се одвија на
Продужетке
Увек је то само
Надметање
Један на један
Без публике и семафора
Сам наспрам себе самог
Који личи на оног самца
Из подстанарске собе
На крају града
У чијој истоименој кафани
На ободу Фрушке горе
Тик уз обалу Дунава
Самцу је уручена књижевна
Награда
Стеван Пешић
За есеј
О великим причама
О малим догађајима
Из душе
Као у једном трилеру
Усред ког су драматично
Душе спашавале тел(ес)а
Губитника
Истог оног који је рачунао на
Неко додатно време
И на златни погодак
Који је желео у
Продужетку забити у рашље
Гола своје (не)успеле
Биографије



10. марта господње 2019.

Нема коментара:

Постави коментар