4. август 2018.

МОЖДА ВИШЕ НЕ МОГУ ДА БУДЕМ ЈА




ЗОРАН М. МАНДИЋ

МОЖДА ВИШЕ НЕ МОГУ ДА БУДЕМ ЈА

Можда више не могу да будем ја
А  можда је попут сензације меда
Смисао тог питања згуснуто уденут у
Говор слатког укуса уметности пчела
Створења по надарености сигурно без премца
Међу првацима божијих уметника и
Умотворитеља
Можда и не постоје одговори
У суштини непотребни
За отварења брава тајни овако постављених
Питања и то усред све више нагомиланих
Незадовољстава која се самозапаљују и
Обрушавају као она на радиоактивној
Депонији у Винчи
А и како да будем ја поред толико
Измишљених Сократа
Платона и Аристотела
О којима ни за милиметар
Ни за кап
Не знамо више од прескромних трагова
Незналачког знања о њиховом постојању
О постојању потицања можда и мог ја
Из тог присвојеног старогрчког надри
Филозофског јајета
Српског порекла
Зато можда стварно више не могу да будем ја
Разочаран због самонемоћи доказивања порекла
Свирепо убијене и кукавички покопане
Српске фантазије чије ископане остатке
Корумпирани археолози стално приписују
Измишљеним старогрчким филозофима
Кријући и скривајући да су текстови на
Странама палимпсета првих историја света
Написани на српском језику


Крај јула 2018.

Нема коментара:

Постави коментар