17. мај 2017.

МАНДИЋЕВЕ ПЕСМЕ У ЧАСОПИСУ ТЕНСО


            Из Мадићеве архиве: рукописа, докумената, фотографија, објава, антологија, књига и доказа.

 МАНДИЋЕВЕ ПЕСМЕ У ЧАСОПИСУ ТЕНСО

У часопису за поезију и поетско ТЕНСО, година I, broj 1, jун 2013. објављене су песме ЗОРАНА М. МАНДИЋА: Путовање, Сањао сам море, Брат и сестра Вики и Ликс и Пушкин ( стр. 41-44).
Часопис ТЕНСО основан је крајем новембра 2012. године у Робајама, селу крај Ваљева, у Мионичкој општини и замишљен је да објављује само поезију истакнутих аутора из Србије и афирмисаних песника из света, али и поетске текстове и поетска реаговања на књижевну стварност. У првом броју објављени су преводи песничких остварења песника из: Русије, Бугарске, Македоније, Летоније и Словеније и то: Владимира Бурича, Ивана Добника, Барбаре Погачник, Искре Пенев, Цонке Христов, Христе Петрески и Леониса Бриедиса, које су  потписали: Владислава Војновић,Срба Игњатовић и Душан Стојковић. Назив часописа означава ону врсту поезије коју су некада давно писали трубадури без канона  жанровско-поетске омеђености. Редакцију часописа, поред Дејана Богојевића са позиције главног уредника, чине: Иван Добник (Словенија), Душан Стојковић (Србија), Humberto Ortega Villasenor (Мексико) и Žaneta Nalewajk (Пољска).
У часопису је објављена песма ЗОРАНА М. МАНДИЋА под насловом:

САЊАО САМ МОРЕ

Сањао сам море
Нисам се окупао у њему
Сећање ме је заболело на обали
Слушао сам певушење таласа о мом
Првок купању у плићаку
На дну мајчиног страха да се не
Утопим пре матуре
За осамнести рођендан добио сам
Белог крилатог коња на ком јашем и
Сањам море
Матуру страха моје брижне мајке
Бол који сећање буди у дављенику

Снова

Нема коментара:

Постави коментар